2012. augusztus 12., vasárnap

Start!


Elérkezett az ideje, hogy megszülessen ez a blog. Tovább nem lehet odázni a dolgot. El kell ismerjem rossz útra léptem, aminek az eredménye, hogy visszahíztam 20-25 kg-ot. Noha így is 50 kilóval alatta vagyok valamikori „versenysúlyomnak”, a helyzet mégis tarthatatlan. Nem érzem magam újra jól a bőrömben – és a ruháimban.

Kereshetnék mentséget, kereshetnék kifogásokat, de keressünk inkább megoldást. Sokáig nem is kell kutatni…

Bevált módszeren nem változtatunk. Az Update módszer előtt továbbra is fejet hajtok. Így újfent ehhez nyúlok. Konkrétan az Utolsó titokban megjelent kódokat fogom használni. Célom egy 85 kg körüli testsúly elérése és megtartása. Ettől jelen pillanatban plusz 35-40 kiló választ el. Határidőnek 2013 február végét jelölném meg, azaz fél évem van a fogyási ciklusra.

Korábbi nagy fogyásom után sokan fordultak hozzám tanácsért, ötletekért, hogy hogyan csináltam. Kérték írjak mintát heti étrendekre. Ennek a blognak a segítségével most együtt csinálhatjuk.

Az étrendem, és a testedző mozgásom holnaptól naponta felteszem ebbe a blogba. Mérlegelés holnap, utána minden hónap első napján. Ennek az eredményét is természetesen megosztom. Mindemellett lesznek bejegyzések tapasztalatokkal, receptekkel, mindennel, ami fontos lehet.

Kezdjük!  Motivációként álljon itt egyik kedvenc idézetem: „Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.”  (George Eliot)



7 megjegyzés:

  1. Hajrá Tubi, meg tudod csinálni!!!! Szurkolunk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bambi! :) Rajta leszek, hogy ne hozzak szégyent magamra! :)

      Törlés
  2. Hajrá István!!!
    Szorítok neked!!!
    Szégyent ne hozz magadra??? Rossz felfogás!!!Nem kell senki előtt szégyenkezni!!Amit elérsz, az a Te sikered, és magadért csinálod!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kismazsi!

      Azért azt mindenképp szégyenként élem meg, hogy visszakúsztak a kilók. Papoltam az egészséges életmódról, csak épp én nem éltem aszerint. Vizet prédikáltam, és bort ittam.
      Ez a múlt! Újult erővel vágok neki újra! Az ilyen hozzászólások pedig csak újabb erőt adnak.

      Köszi mégegyszer!

      Törlés
    2. Tubi, én is ugyanígy jártam, ahogy írod, hogy "példaként" voltam mások előtt, mégis elgyengültem, de ez csak azt mutatja, hogy emberek vagyunk és hibázunk! Viszont kapcsoltunk és változtatunk ismét, ez a legfontosabb!!!!

      A jó utat tudjuk, hogy melyik, ügyesen visszatérünk rá és megcsinálod Te is! :)

      Törlés
    3. Nekem pont az ilyen emberek az igazi példaképek, akik bevállalják, hogy nem tökéletesek, és legalább látom, hogy igenis őket is csábítja egy-egy jó falat, de ennek ellenére megrázzák magukat, és ismét odateszik magukat, mint most a nyáron Bambi!
      István, Neked is sikerülni fog újra!!!

      Törlés